TERMINI, KAS TIEK IZMANTOTI:

Tīmekļa vietne - Attiecas uz portālu.klientiem.lv tīmekļa vietni, kurā lietotājiem ir jāreģistrējas un jāpiekrīt noteikumiem un nosacījumiem, lai izmantotu tās funkcijas.

Noteikumi - Kopīgs termins, kas attiecas uz tīmekļa vietnes lietošanas noteikumiem un privātuma politiku, kas regulē tīmekļa vietnes lietošanu.

Klientiem SIA - Uzņēmums, kas nodrošina piekļuvi tīmekļa vietnei, reģistrēts Latvijā.

Sadarbības partneris - Pakalpojumu sniedzēji, kas izmanto Klientiem platformu , lai piedāvātu tādus pakalpojumus kā īpašumu pārvaldīšana, komunālie pakalpojumi, telekomunikācijas u.c.

Klients - Individuālas personas vai uzņēmumi, kas izmanto sadarbības partneru sniegtos pakalpojumus, izmantojot Klientiem platformu.

Tīmekļa vietnes rīki - Funkcijas, kas tiek piedāvā tas tīmekļa vietnē sadarbības partneriem un klientiem, piemēram, rēķinu nosūtīšana un saņemšana, maksājumu apstrāde, klientu pieņemšana un līgumu pārvaldība.

Lietotājs - Attiecas uz sadarbības partneriem vai reģistrētiem klientiem, kas izmanto tīmekļa vietni.

Personīgais profils - Lietotājam specifisks profils tīmekļa vietnē, kur tiek glabāta un pārvaldīta personiskā informācija un darbības.

Autentifikācijas procedūra - Drošības process, ko lietotāji veic, lai verificētu savu identitāti, lai piekļūtu un apmaksātu rēķinus no izvēlētiem sadarbības partneriem.

Automātiskā maksājumu pakalpojums - Pakalpojums, kas ļauj veikt atkārtotus automātiskos maksājumus par rēķiniem, izmantojot reģistrētus maksājumu līdzekļus, ja ir pietiekami līdzekļi.

Pakalpojuma maksa - Maksa, kas var tikt piemērota, maksājot par pakalpojumiem, izmantojot tīmekļa vietni, atkarībā no maksājuma veida un sadarbības partnera.

Drošības pasākumi - Vadlīnijas un pasākumi, kas paredzēti lietotājiem, lai aizsargātu viņu konta informāciju un novērstu nesankcionētu piekļuvi.

Atbildība - Noteikumi, kas nosaka atbildības apmēru un pienākumus Klientiem platformai, sadarbības partneriem un lietotājiem.

Personas dati - Noteikumi un prakses attiecībā uz lietotāju datu apstrādi un aizsardzību saskaņā ar privātuma likumiem.

Nepārvarama vara - Apstākļi, kad Klientiem platforma nav atbildīga par aizkavējumiem vai neizpildēm saistību izpildē ārēju, nekontrolējamu notikumu dēļ.

Noteikumu spēkā neesamība - Juridiska klauzula, kas nosaka, ka, ja kāda noteikumu daļa ir nederīga vai neizpildāma, tas neietekmē pārējo noteikumu spēkā esamību.

Noteikumu grozīšana - Noteikumi par to, kā noteikumus var mainīt, tostarp paziņošanas procedūras un lietotāju piekrišanas nozīme.

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

1.1. Lai izmantotu portāla.klientiem.lv tīmekļa vietnes (turpmāk tekstā - Tīmekļa vietne) funkcijas, jums ir jāpiekrīt lietošanas noteikumiem. Atmaksas politika un privātuma politika (kopā turpmāk tekstā - Noteikumi) un jāreģistrējas Tīmekļa vietnē. Pirms piekrītat Noteikumiem, rūpīgi izlasiet tos. Noklikšķinot uz attiecīgā lauka, jūs piekrītat Noteikumiem.

1.2. Piekļuvi Tīmekļa vietnei nodrošina Klientiem SIA, uzņēmums, kas reģistrēts Latvijā ar reģistrācijas numuru 40203554290, kura juridiskā adrese ir Ķekavas nov., Ķekavas pag., Rāmava, Linu iela 12, LV-2111 (turpmāk tekstā - Klientiem platforma), kontaktadrese ir info@klientiem.lv.

1.3. Tīmekļa vietnes funkcijas ir paredzētas lietošanai:

1.3.1. Klientiem platformas sadarbības partneri (īpašumu pārvaldīšanas pakalpojumu sniedzēji, komunālo pakalpojumu sniedzēji, telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēji, pašvaldības pakalpojumu sniedzēji, izglītības pakalpojumu sniedzēji vai citi pakalpojumu sniedzēji, kas izmanto Klientiem platformu) (turpmāk tekstā - Sadarbības partneris);

1.3.2. Sadarbības partneru vai citu pakalpojumu sniedzēju klienti (turpmāk tekstā - Klients).

1.4. Tīmekļa vietne nodrošina Sadarbības partneriem iespēju nosūtīt rēķinus Klientiem, uzraudzīt rēķinu apmaksu, saņemt rēķinu apmaksu no Klientiem, izmantot Tīmekļa vietnes rīkus, lai sazinātos ar Klientiem, saņemt skaitītāju rādījumus no Klientiem (ja ir konfigurēta attiecīgā opcija), nosūtīt un parakstīt līgumus, pieņemt klientus tiešsaistē. Klientiem, Tīmekļa vietne nodrošina iespēju saņemt rēķinus no Sadarbības partneriem un apmaksāt tos, izmantojot Tīmekļa vietnes rīkus (turpmāk tekstā - Tīmekļa vietnes rīki), iesniegt skaitītāju rādījumus Sadarbības partneriem (ja ir konfigurēta attiecīgā opcija), parakstīt līgumus. Klientiem platforma var jebkurā laikā pēc saviem ieskatiem papildināt vai ierobežot Tīmekļa vietnes rīkus.

1.5. Klientiem ir tiesības izmantot Tīmekļa vietnes funkcionalitāti arī caur Klientiem platformas mobilā lietojumprogramma, kas ir pieejama lejupielādei App Store un Google Play.

1.6. Attiecības starp Klientu un Sadarbības partneri vai citu pakalpojumu sniedzēju regulē līgums, kas noslēgts starp Klientu un Sadarbības partneri vai attiecīgi citu pakalpojumu sniedzēju, un Klientiem platforma nekādā veidā netiek uzskatīta par šāda līguma pusi.

2. REĢISTRĀCIJA TĪMEKĻA VIETNĒ UN PAKALPOJUMU PIETEIKŠANA

2.1. Tīmekļa vietnes rīkus var izmantot tikai Sadarbības partneri un reģistrēti Klienti (turpmāk tekstā - Lietotājs). Lietotājam ir pieejams piekļuves profils (turpmāk tekstā - Personīgais profils). Tīmekļa vietnes rīki var tikt izmantoti arī ierobežotā apjomā trešajai pusei, ko iesaistījis Lietotājs saskaņā ar šo Noteikumu 3.7. punktu.

2.2. Reģistrējoties Tīmekļa vietnē un izmantojot Tīmekļa vietni, Lietotājs apstiprina, ka viņš ir sniedzis precīzu, visaptverošu un patiesu informāciju par sevi, un apņemas veikt atbilstošas izmaiņas, ja mainās kādi dati, kā arī informēt Klientiem platformu par nepieciešamību veikt atbilstošas izmaiņas, nosūtot e-pastu uz info@klientiem.lv , ja Tīmekļa vietne neļauj Lietotājam pašam veikt atbilstošas izmaiņas.

2.3. Lai saņemtu un apmaksātu rēķinus no dažiem izvēlētiem Sadarbības partneriem, Lietotājam būs jāveic autentifikācijas procedūra, izmantojot Tīmekļa vietnē piedāvāto funkcionalitāti.

2.4. Pēc reģistrēšanās un autentifikācijas Tīmekļa vietnē, Lietotājs iegūst piekļuvi rēķiniem no visiem Sadarbības partneriem, kuru pakalpojumus izmanto Klientiem platforma un no kuriem viņš vēlas apmaksāt rēķinus, izmantojot Tīmekļa vietnes rīkus maksājumam.

2.5. Ja Lietotājam ir kādi jautājumi vai grūtības reģistrācijas laikā, lūdzu, sazinieties ar mūsu tehniskā atbalsta dienestu, nosūtot e-pastu uz info@klientiem.lv.

3. PAKALPOJUMU MAKSĀŠANA, IZMANTOJOT TĪMEKĻA VIETNI

3.1. Lietotājs var apmaksāt Sadarbības partnera vai citu pakalpojumu sniedzēju (turpmāk tekstā - Pakalpojumi) sniegtos pakalpojumus šādos veidos:

3.1.1. Izmantojot personīgo maksājumu karti, kurai maksājuma brīdī par Pakalpojumiem ir pietiekams atlikums;

3.1.2. Izmantojot personīgo maksājumu kontu, kas atvērts maksājumu iestādē, un kurā maksājuma brīdī par Pakalpojumiem ir pietiekams atlikums (pieejams noteiktās valstīs).

3.2. Tīmekļa vietne nodrošina iespēju apmaksāt rēķinu valūtā, kurā to izsniedzis Sadarbības partneris vai cits pakalpojumu sniedzējs (t.sk. EUR, USD, GBP). Ja rēķina valūta atšķiras no maksājumu kartes konta vai maksājumu konta valūtas, valūtas maiņa notiek saskaņā ar kartes izsniedzēja vai, attiecīgi, maksājumu konta iestādes maiņas kursu maksājuma brīdī.

3.3. Tikai rēķinu apmaksai, izmantojot personīgo maksājumu karti:

3.3.1. Lietotājs var reģistrēt neierobežotu skaitu personīgo maksājumu karšu (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro u.c.) Tīmekļa vietnē;

3.3.2. Lietotājs var pēc saviem ieskatiem atvienot iepriekš reģistrētās maksājumu kartes Tīmekļa vietnē vai sniegt papildu maksājumu kartes datus;

3.3.3. Lietotājs var pievienot jebkuru Tīmekļa vietnē reģistrētu maksājumu karti Automātiskajam maksājumu pakalpojumam (atkārtota maksājumu pakalpojuma);

3.3.4. Ar Automātisko maksājumu pakalpojumu, Klientiem platforma pārbaudīs, vai norādītajā datumā ir neapmaksāti rēķini, un uzsāks maksājumu, ja maksājumu kartes kontā būs pieejami nepieciešamie līdzekļi, lai veiktu attiecīgo maksājumu;

3.3.5. Ja maksājumu kartes kontā nav pietiekamu līdzekļu, lai veiktu maksājumu, vai ir citi apstākļi, kuru dēļ maksājumu nevar veikt, Personīgajā profilā vai e-pastā, ja Lietotājs ir abonējis informācijas saņemšanu pa e-pastu, tiek nosūtīts automātisks ziņojums par neveiksmīgu mēģinājumu veikt konkrētu maksājumu. Šajā gadījumā automātiskais maksājums attiecībā uz konkrētu rēķinu netiks uzsākts, un Lietotājam būs jāveic manuāls maksājums. Lai nākotnē automātiskā maksājumu pakalpojuma darbība turpinātos, Lietotājam, atkarībā no konkrētās situācijas, būs jāievada citas maksājumu kartes dati vai jāpapildina ar līdzekļiem jau reģistrētās kartes konts;

3.3.6. Lietotājs, pēc saviem ieskatiem, var aktivizēt vai deaktivizēt Automātisko maksājumu pakalpojumu savā Personīgajā profilā.

3.4. Tīmekļa vietne nesniedz iespēju veikt maksājumu, ja maksājumu kartes kontā vai maksājumu kontā nav nepieciešamo līdzekļu, lai veiktu attiecīgo maksājumu. Šādos gadījumos Lietotājam būs jānorāda citi personīgās maksājumu kartes vai maksājumu konta dati vai jāpapildina norādītais maksājumu kartes konts vai maksājumu konts ar nepieciešamajiem līdzekļiem.

3.5. Lietotājs var abonēt/atteikties no veiksmīgas rēķinu apmaksas paziņojumu saņemšanas uz Lietotāja norādīto e-pasta adresi vai Klientiem platformas mobilajā lietojumprogrammā instalētas viedierīces veidā push paziņojumu veidā.

3.6. Klientiem platforma nepiedāvā atmaksas iespējas. Lai atrisinātu atmaksas jautājumus, Lietotājam ir jāsazinās tieši ar Sadarbības partneri. Katram konkrētam Sadarbības partnerim kontakta informācija ir norādīta to kontaktu lapās Tīmekļa vietnē.

3.7. Tīmekļa vietnē pieejamie maksājumu veidi ir nodrošināti sadarbībā ar Klientiem platformas partneri - licencētu elektroniskās naudas iestādi Adyen N.V. Adyen N.V. ir licencēts kā kredītiestāde De Nederlandsche Bank un reģistrēts Nīderlandē ar uzņēmuma numuru 34259528. Tas ietver iespēju sniegt pārrobežu pakalpojumus EEZ.

4. PAKALPOJUMU MAKSA

4.1. Maksājot par Pakalpojumiem , izmantojot Tīmekļa vietnes rīkus, atkarībā no izvēlētā maksājumu veida, Lietotājam var tikt piemērota pakalpojuma maksa.

4.2. Izvēloties apmaksāt rēķinus, izmantojot personīgo maksājumu karti, pakalpojuma maksa tiek aprēķināta, piemērojot katram atsevišķam rēķinam noteiktu likmi. Pakalpojuma maksa tiek noteikta individuāli katram Sadarbības partnerim vai citam pakalpojumu sniedzējam. Tāpēc, maksājot ar maksājumu karti, pakalpojuma maksa ir atkarīga no likmes attiecībā uz konkrētu Sadarbības partneri un konkrētā rēķina summas, bet jebkurā gadījumā minimālā piemērojamā pakalpojuma maksa ir 0,15 EUR. Lietotājam ir nodrošināta iespēja iepazīties ar pakalpojuma maksu, kā arī ar minimālo pakalpojuma maksu attiecībā uz katru konkrētu rēķinu Personīgajā profilā pirms rēķina apmaksas. Aktivizējot Automātisko maksājumu pakalpojumu, Lietotājs var iepazīties ar pakalpojuma maksu pirms noteiktā pakalpojuma izmantošanas, jo Automātiskais maksājumu pakalpojums nodrošina tūlītēju rēķina apmaksu rēķina saņemšanas brīdī.

4.3. Izvēloties apmaksāt rēķinus, izmantojot personīgo maksājumu kontu, pakalpojuma maksa tiek aprēķināta, piemērojot katram atsevišķam rēķinam noteiktu fiksētu maksu, kas ir vienāda visiem Sadarbības partneriem un citiem pakalpojumu sniedzējiem un nav atkarīga no rēķina summas. Gadījumā, ja Lietotājs vienlaikus apmaksā vairākus rēķinus, izmantojot maksājumu metodi, kurā tiek izmantots personīgais maksājumu konts, fiksētā pakalpojuma maksa tiks piemērota tikai vienu reizi kā par vienu rēķinu. Lietotājam ir nodrošināta iespēja iepazīties ar fiksētās pakalpojuma maksas summu Personīgajā profilā pirms rēķina apmaksas.

5. DROŠĪBA

5.1. Lietotājs nedrīkst izpaust savu lietotājvārdu un paroli. Ja Lietotājs pazaudē vai aizmirst paroli, Lietotājs var to atjaunot, noklikšķinot uz attiecīgās saites zem paroles lauka.

5.2. Lietotājs uzņemas pilnu atbildību par sava lietotājvārda un paroles drošību (t.sk., bet ne tikai: licencētas pretvīrusu programmatūras izmantošanu, sākotnējās paroles maiņu pirmajā pieteikšanās reizē, regulāru paroles maiņu, sarežģītu burtu un ciparu kombināciju izmantošanu paroles izvēlē, nepiešķirot trešām personām piekļuvi datoram vai citai ierīcei, kurā ir ievadīts vai saglabāts lietotājvārds un parole) un ir atbildīgs par jebkurām darbībām vai maksājumiem, kas veikti, izmantojot Personīgo profilu.

5.3. Lietotājs apņemas nekavējoties informēt Klientiem platformu par jebkuru nesankcionētu piekļuvi savam Personīgajam profilam un/vai jebkuru drošības pārkāpumu, nosūtot e-pastu uz info@klientiem.lv. Lietotājs apņemas, pēc pieprasījuma, sniegt Klientiem platformai pierādījumus par šādu nesankcionētu piekļuvi. Klientiem platforma nekādā veidā nav atbildīga par jebkādiem Lietotāja zaudējumiem, ja kāda cita persona nepareizi izmanto viņa lietotājvārdu un paroli vai nesankcionēti piekļūst Lietotāja personīgajam profilam, neatkarīgi no tā, vai šādi incidenti notiek ar Lietotāja piekrišanu vai bez tās.

6. ATBILDĪBA

6.1. Klientiem platformas atbildība ir ierobežota līdz piekļuves nodrošināšanai Tīmekļa vietnei saskaņā ar Noteikumiem.

6.2. Klientiem platforma nav atbildīga par jebkurām attiecībām starp Lietotāju un Sadarbības partneri vai citu pakalpojumu sniedzēju, vai to savstarpēji iespējamajām prasībām.

6.3. Klientiem platforma nav atbildīga par jebkādiem Lietotāja vai Sadarbības partnera vai citu pakalpojumu sniedzēju zaudējumiem, ja maksājums nav izpildīts apstākļu dēļ, kas minēti 3.4. punktā.

6.4. Lietotājs ir atbildīgs par maksājuma izpildei nepieciešamo datu precizitāti un pilnīgumu, kā arī par līdzekļu pieejamību, lai izpildītu attiecīgo maksājumu.

7. LIETOTĀJA PERSONAS DATI

7.1. Klientiem platforma ievēro piemērojamos personas datu aizsardzības prasības attiecībā uz datiem, kas iegūti, lietotājam apmeklējot Tīmekļa vietni un izmantojot Tīmekļa vietnes rīkus. Klientiem platforma nopietni izturas pret saviem pienākumiem attiecībā uz Lietotāja personas datu izmantošanu un apstrādi, kā arī to nodošanu trešajām personām, stingri ievērojot Privātuma politiku, kuru var apskatīt šeit.

8. NEPĀRVARAMA VARA

8.1. Klientiem platforma nav atbildīga par neizpildi vai aizkavējumiem Noteikumu izpildē, ko izraisījusi nepārvarama vara, tostarp, bet ne tikai, dabas katastrofas, karš, nemieri, streiks, lokauts, sabiedrisko sakaru tīklu pārtraukumi, DDoS uzbrukumi vai līdzīgi interneta uzbrukumi.

8.2. Nepārvaramas varas laikā Tīmekļa vietnes darbība tiek uzskatīta par apturētu, un izpildes termiņa pagarinājums tiek piemērots uz laiku, kas ir vienāds ar nepārvaramas varas ietekmes ilgumu. Klientiem platforma apņemas izmantot visus pieejamos un iespējamos resursus, lai mazinātu nepārvaramas varas ietekmi vai meklētu risinājumu, kas ļautu Klientiem platformai izpildīt savus pienākumus, neraugoties uz nepārvaramo varu.

9. NOTEIKUMU SPĒKĀ NEESAMĪBA

9.1. Ja kāda noteikumu daļa kļūst nederīga vai jebkādā veidā zaudē spēku, šī noteikuma daļa tiek pienācīgi atdalīta no pārējiem noteikumiem, kas paliek spēkā saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.

9.2. Šādos gadījumos nederīgā vai neizpildāmā daļa tiek labota saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem, lai pēc iespējas precīzāk atspoguļotu Klientiem platformas sākotnējos mērķus.

10. NOTEIKUMU GROZĪŠANA

10.1. Klientiem platforma patur tiesības vienpusēji grozīt Noteikumus. Klientiem platforma informē Lietotāju par izmaiņām Noteikumos, nosūtot paziņojumu uz Lietotāja norādīto e-pasta adresi Tīmekļa vietnē 30 (trīsdesmit) dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā. Tiek uzskatīts, ka Lietotājs piekrīt izmaiņām, ja 30 (trīsdesmit) dienu laikā no paziņojuma par izmaiņām Noteikumos saņemšanas dienas viņš neinformē Klientiem platformu par savām iebildēm pret izmaiņām un nepaziņo par tīmekļa vietnes lietošanas pārtraukšanu. Klientiem platforma var neievērot termiņu, lai nosūtītu paziņojumu Lietotājam par izmaiņām, ja izmaiņas ir labvēlīgas Lietotājam. Lietotājam ir tiesības iepazīties ar Noteikumiem Tīmekļa vietnē .

VISPĀRĒJĀ ATMAKSAS POLITIKA

 

  1. Sadarbības partnera klients, kurš ir patērētājs, ir tiesīgs, neizskaidrojot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no līguma (Līgums), kas noslēgts starp Sadarbības partneri un Klientu par preču iegādi (turpmāk tekstā - Produkti un pakalpojumi) Klientiem platformā, piemēram, saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumiem", Klientam ir tiesības atteikties no preču iegādes (turpmāk tekstā - Produkti un pakalpojumi) 14 (četrpadsmit) dienu laikā, neizskaidrojot iemeslus.
  1. Visos citos gadījumos, izņemot tos, kas minēti sadaļas 1 punktā Atmaksas politika, un jebkuros piemērojamos Latvijas Republikas tiesību aktos, atmaksa tiek veikta tikai tad, ja tā ir norādīta katra atsevišķā Sadarbības partnera atmaksas politikā, kas pieejama katra Sadarbības partnera tīmekļa vietnes kontaktlapā. <Šeit tiks ievietota saite uz katra Sadarbības partnera atmaksas politiku>
  1. Lai izmantotu tiesības atteikties no Produktu un pakalpojumu, Klientam ir jāinformē Sadarbības partneris par lēmumu atteikties no Produktu un pakalpojumu iegādes, nosūtot vēstuli uz Sadarbības partnera e-pasta adresi vai fizisko adresi, kas norādīta Sadarbības partnera kontaktu lapā Tīmekļa vietnē.
  2. Atteikuma vēstulē norādiet datus: pasūtījuma numuru un datumu, preces kodu, nosaukumu un daudzumu, kuru vēlaties atgriezt.
  3. Klienta atteikuma tiesību termiņš ir ievērots, ja Sadarbības partneris par atteikuma lēmumu ir informēts pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
  4. Katram Klientam ir tiesības apmainīt preci pret citu preci 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma piegādes dienas, vienojoties ar Sadarbības partnera pārstāvi, ja tāds ir tiešsaistes veikalā un ja:
  1. preces nav izmantotas, preču iepakojums ir saglabāts un nav bojāts, un,
  2. Klientam ir pievienoti dokumenti un preces pilnā komplektā.
  1. Atteikuma tiesību termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no Produktu un pakalpojumu saņemšanas dienas. Ja Klients pasūtījis vairākus Produktus un pakalpojumus vienā pasūtījumā, kas tiek piegādāti atsevišķi, atteikuma tiesību termiņš ir no dienas, kad Klients vai trešā persona, izņemot pārvadātāju un Klients norādījusi, saņem pēdējo Produktu un pakalpojumu sūtījumu. Ja Produkti un pakalpojumi sastāv no vairākām partijām vai daļām, atteikuma tiesību termiņš ir no dienas, kad Klients vai trešā persona, izņemot pārvadātāju un Klients norādījusi, saņem pēdējo partiju vai daļu Produktu un pakalpojumu. Līgumiem par Produktu un pakalpojumu regulāru piegādi atteikuma tiesību termiņš ir no dienas, kad Klients vai trešā persona, izņemot pārvadātāju un Klients norādījusi, saņem pirmo vienību. Ja termiņa beigas iekrīt oficiāli noteiktajā svētku dienā valstī, atteikuma tiesības var izmantot līdz nākamajai darba dienai pēc termiņa beigām (ieskaitot).

Sadarbības partneris nesedz bankas pārskaitījuma maksas, ja tās ir piemērojamas, un maksas tiks atskaitītas no pārskaitītās summas saskaņā ar bankas cenrādi. Pārskaitījumi var aizņemt līdz 21 darba dienai.